Activitatea de relatii
publice implica timp si numeroase resurse, rezultatele sale sunt vizibile pe
termen lung insa beneficiile multe. Activitatile de PR sunt multe, complexe si trebuie vazut intotdeauna atat ansamblul - generalul - cat si detaliul - ca
minutiozitatea in realizarea unui material, a unui eveniment etc. pot fi
determinante pentru succesul acelora.
Nu exista un tip anume de organizatie careia
sa ii fie necesare relatiile publice. Nu exista un domeniu predilect, un
clasament al companiilor in functie de numarul angajatilor sau de vechime in
domeniu pe baza caruia sa se poata stabili cu exactitate cine are si cine nu
are nevoie de PR. Explicatia pentru acest fapt este simpla: PR-ul este necesar oricarei
companii, fie ca se afla la inceput sau are deja ani multi de experienta, fie
ca se extinde sau doreste sa isi consolideze pozitia pe piata, fie ca este mare
sau mai mica.
In plus, tinand cont de costurile implicate,
pentru cei ce gandesc in termeni strict PR sau publicitate, PR-ul este o
solutie mult mai convenabila, insa nu gratuita - asa cum gresit este promovata.
Relatiile publice pot oferi solutii foarte bune si eficiente pentru lansari -
de companie, produs, website - chiar si in lipsa unui eveniment organizat.
Comunicarea permanenta aduce aparitii mult
mai dese decat reclama la televizor si in plus informatia comunicata este
diferita, apare in mai multe canale, iar daca se utilizeaza si Internetul
atunci rezultatele sunt cu atat mai bune.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu