duminică, 15 ianuarie 2012

Concluzie


Activitatea de relatii publice implica timp si numeroase resurse, rezultatele sale sunt vizibile pe termen lung insa beneficiile multe. Activitatile de PR sunt multe, complexe si trebuie vazut intotdeauna atat ansamblul - generalul - cat si detaliul - ca minutiozitatea in realizarea unui material, a unui eveniment etc. pot fi determinante pentru succesul acelora.
Nu exista un tip anume de organizatie careia sa ii fie necesare relatiile publice. Nu exista un domeniu predilect, un clasament al companiilor in functie de numarul angajatilor sau de vechime in domeniu pe baza caruia sa se poata stabili cu exactitate cine are si cine nu are nevoie de PR. Explicatia pentru acest fapt este simpla: PR-ul este necesar oricarei companii, fie ca se afla la inceput sau are deja ani multi de experienta, fie ca se extinde sau doreste sa isi consolideze pozitia pe piata, fie ca este mare sau mai mica.
In plus, tinand cont de costurile implicate, pentru cei ce gandesc in termeni strict PR sau publicitate, PR-ul este o solutie mult mai convenabila, insa nu gratuita - asa cum gresit este promovata. Relatiile publice pot oferi solutii foarte bune si eficiente pentru lansari - de companie, produs, website - chiar si in lipsa unui eveniment organizat.
Comunicarea permanenta aduce aparitii mult mai dese decat reclama la televizor si in plus informatia comunicata este diferita, apare in mai multe canale, iar daca se utilizeaza si Internetul atunci rezultatele sunt cu atat mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu